Cerci'den Klose'ye, Atigol'den Frtslck'a


Yazıların takibini yapalım istedim yazdıktan sonra. Fırat'ın yayınladığı Cerci röportajını okumuşsunuzdur. Cerci, Lazio'ya gol atmak istediğinin altını çiziyordu. Bunu başardı, penaltıyı gole çevirerek ama takımına maçı kazandıramadı. Yazının fotoğrafı neden mi Klose? Maçı Lazio'ya kazandıran golü atmasının yanında fazladan bir nedeni daha var bu fotoğrafı seçmemin. Cevabını ben değil Fırat verir size, belki de vermez = )

Cevap (Franchi-Fırat): Yorum kısmı yerine burayı editlemeyi uygun buldum. Olayın sebebi şu: Atilla Klose'nin bu fotoğrafını paylaştı Twitter üzerinden, Serie A hayranlarına gelsin diyerek. Ben de şu cevabı verdim: "Hem Klose hem Lazio, ligden tiksinebilirim her an."

Birkaç gün sonrasında da Klose sağ olsun bana en uygun cevabı verdi, başka bir deyişle kapağı taktı. Lazio, Fiorentina'yı Artemio Franchi'de 2-1 yenerken galibiyeti getiren golü 83. dakikada Klose attı. Bu lafları Klose'nin suratına söylesem bu kadar acı bir sonuç yaşatmazdı bana muhtemelen, şaka gibi.

2 Yorum var / Yorumlamak için buraya tıklayınız:

GK dedi ki...

lazio ile uğraşanın çocuğu olmaz

Batistuta35 dedi ki...

Lazio hadi neyse de klose gii topçu sevilmez mi ya:)

Yorum Gönder

Copyright © AZZURRI - Blogger Theme by BloggerThemes