Sacchi-Van Basten



"Milan'da yönetim her zaman ama her zaman arkamda durmuş ve beni desteklemişti. Örneğin 87-88 sezonunun başlarında iç sahada Fiorentina'ya kaybetmiştik ve maçtan sonra Van Basten beni biraz da ağır şekilde eleştirmişti. Ama yönetimdekiler bana güvendiler ve "Kendi bildiğin yolda ilerle çünkü en iyisi bu" dediler. Cesena ile oynanan bir sonraki lig maçında Van Basten'i yedek bıraktım. Benden bunun sebebini açıklamamı istediğinde ise "Marco madem taktiksel olarak bu kadar iyisin maç boyunca benim yanımda kulübede durarak yaptığım tüm hataları bana gösterebilirsin" demiştim. Bunu yapabilmiştim çünkü Milan kulübündeki herkes bana güveniyordu"

Sacchi'den yönetim-hoca ilişkisine dair ibretlik bir anekdot.

0 Yorum var / Yorumlamak için buraya tıklayınız:

Yorum Gönder

Copyright © AZZURRI - Blogger Theme by BloggerThemes