Penaltı Totemi



Robinho futbol oynuyormuş. Üstelik hala Milan'da...

Bu sene ilk golünü attı dün gece. Lider Juventus'u onun golüyle yendiler. Juventus 25 maç sonra deplasmanda yenildi. Milan da "şampiyonluk yarışına girdi" diyemesek de bir an olsun heyecanlandı. Galibiyetin mimarı penaltı golü ile skoru belirleyen Robinho.

Brezilyalı'nın ilginç özelliği, gol attığı maçlarda Milan'ın yenilmemiş olması. Tam bir Hakan Şükür istatistiği. Geçen sene 9 resmi maçta 10 gol, bir önceki sezon 13 resmi maçta 15 gol attı. Dünkü Juventus ile beraber, 23 maç 26 gol. Bu 23 maçta da yenilgi yok. 

Ben olsam bundan sonra her penaltıyı ona attırırım. Totemdir. Adam atsın, kafa rahat olsun.

1 Yorum var / Yorumlamak için buraya tıklayınız:

Taner dedi ki...

Merhaba arkadaşlar ;

(Yorumumu yayınlamayın, sadece sizinle iletişime geçmek istedim)

İsmim Taner. Uzun süredir var olan acmilanturkiye.com taraftar sitesinin moderatörlerinden birisiyim. Blogunuzu ilk açıldığı günden bu yana takip ediyorum. Son zamanlarda güncelleme konusunda biraz eksik kaldınız. Diyeceğim şudur ki, İtalya Futbolunu ülkemizde tanıtmak için ben de sizin için yazılar yazabilirim. Özellikle Milan hakkında. Kendi kişisel blogumda daha önceden yazmıştım, inceleyebilirsiniz: http://blog.tanerkandemir.com/tag/rossoneri/
Ya da forumumuzdan inceleyebilirsiniz: http://acmilanturkiye.net/member/melothony/

İlginiz için teşekkür ediyor ve olumlu/olumsuz geri cevabınızı bekliyorum..

Yorum Gönder

Copyright © AZZURRI - Blogger Theme by BloggerThemes